Trzy sprawy: nowy Linux, gadu-gadu, pisanie na blogu

Przesiadłem się na nowego Linuksa i to nie Mint, Ubuntu, Debian, ani nic podobnego. To Fedora z Gnome 3. Jestem nawet zadowolony na razie, ale problemem jest mała ilość pakietów w porównaniu z dystrybucjami opartymi na Debianie i dlatego m.in. zatrzymałem się w pisaniu kodu w mojej grze.

Straciłem dostęp do swojego konta gg. Numer był 4925588. Musiałem kiedyś zmienić hasło, nie zapisać i przepadło przy zmianie systemu operacyjnego. Nie zdecydowałem się jeszcze jakiego komunikatora używać.

Trzecia i najważniejsza sprawa to ten blog. Muszę zacząć na nim pisać częściej, bo mam wiele rzeczy do przekazania. Spróbuję się wziąć ostro do roboty i robić dwa wpisy tygodniowo. Może coś pokombinuję z układem strony, żeby wyglądało bardziej nowocześnie.

Skomentuj

