Zapowiedź – Age of Wonders 3

Dostałem wiele e-maili, w których moi czytelnicy pytają dlaczego nie napisałem nic o Age of Wonders 3. Właściwie to nie mam na to dobrej odpowiedzi, czas więc nadrobić straty. Chociaż uprzedzam na przyszłość, że bycie pierwszym, który o czymś napisze, nie jest moim priorytetem.

Nie jestem wielkim fanem serii AoW, ale dostrzegam jej zalety i przypuszczam, że trzecia część może spodobać mi się z niej najbardziej.

Znane ważniejsze fakty:

  • Będzie tryb PBEM. Będą replaye.
  • Opcja fast combat będzie polegała na tym, że jednostkami obu stron pokieruje AI. W trybie PBEM będzie można obejrzeć taką walkę w replayu.
  • Tury symultaniczne (nie wiem jak to rozumieją, bo ostatnio producenci nazywają tak tryb turowego real time) jako opcja. Czyli klasyczne tury też będą.
  • Mają być wypuszczane DLC. Pozostaje mieć nadzieję, że będą w nich tylko jakieś nieistotne pierdółki typu nowe scenariusze i rasy, a nie ulepszenia w samej grze.
  • Grafika to pełne 3D i raczej zaśmiecona, więc może być niezbyt czytelnie.

Skomentuj

