Gratuitous Tank Battles – mikrorecenzja dema

Włączyłem. Pierwsze wrażenie: fajne menusy, dopracowane graficznie, nic nie laguje na moim złomie. Udało mi się, klikając na pałę, odpalić jakąś misję. Okienka tutoriala zamykałem bez czytania. Gra okazała się podrasowanym graficznie Tower Defense, czyli stawiamy wieże obronne na trasie przemarszu wroga i gapimy się na najszybciej prędkości czy dobrze poustawialiśmy, czy źle. Ja nawet nie doczekałem, aż wojsko wroga doczłapie do moich dwóch wież. Crap już odinstalowany. Nawet zapomniałem o screenach.

4 thoughts on “Gratuitous Tank Battles – mikrorecenzja dema”

    1. Jeśli chodzi o mnie (a chyba nikogo innego tu nie znajdziesz), to w grę wchodziłby tylko duel na odpowiednio małej mapie. Uważam, że na większe gry Dom3 jest zbyt skomplikowany i ma kiepski interface. Ale od razu mówię, że tylko PBEM, bez TS i w Dom3 jestem raczej kiepski.

  1. Miałem przyjemność pogrania troche w tą produkcje. Powiem tak, może mnie specjalnie nie wciagneła ze wzgledu na to, że nie jestem fanem gier tower defence. Nie mniej jednak, gra ta, jak na swój gatunek jest całkiem złozona.
    – duza ilość jednostek, posiadajacych bardzo rózne właściwości, co pozwala nam na tworzenie dośc złozonych konfiguracji ataku czy obrony.
    – duża róznorodność i parametry uzbrojenia.
    podejzewam, że i mechanika obrażeń ma tam swoje algorytmy.

    Tak więc tworząc tam jakąś kombinacje jednostek atakujących czy broniacych jest właściwie w czym wybierać.

    1. Mnie ta gra zainteresowała, bo myślałem, że to strategia. Okazało się jednak, że nie. Posiadam wcześniejszą grę z tej serii – „Gratuitous Space Battles” i w ogóle w nią nie gram. Nie zadowala mnie budowa floty, wydanie rozkazów i gapienie się na najwyższej prędkości czy zrobiłem dobrze, czy źle. A raczej to nie byłoby takie złe, gdyby było częścią większej strategii i nie polegało tylko na save-load w celu powtórzenia nieudanej misji, z wiedzą zyskaną przez nieudane podejście.

Skomentuj

