Witam na moim blogu

Tutaj przeniosłem z innego bloga wszystko co miało związek z grami strategicznymi.

Długo szukałem dobrego i darmowego stylu, wśród tych udostępnianych przez wordpress.com. Nie było to łatwe, bo te style w darmowych wersjach mają bardzo szczątkowe możliwości konfiguracji.

W końcu znalazłem, nazywa się Andrea i wygrał takimi cechami:

  • dopasowuje się do szerokości okna (większe grafiki na stronie)
  • ma w miarę czytelne fonty (co nie zawsze jest oczywiste np. w stylach robionych z myślą o fotoblogach)
  • można zmieniać kolor tła na dowolny, znaczy ja mogę w panelu  (kolor głównego tekstu automatycznie robi się czarny lub biały), a chodziło mi o to, żeby biel nie waliła po zmęczonych gałach
  • po kliknięciu na kategorię (np. w menu) pokazują się skróty postów, a nie całe teksty (łatwiej znaleźć konkretny wpis, odcinek AAR-a czy recenzję).

Myślę, że styl jest lepszy niż był na starym blogu, chociaż wiem, że nie jest to żadna rewelacja. Jak się komuś bardzo nie podobają kolory i fonty, to może użyć dodatków do przeglądarek typu stylish itp.

1 thought on “Witam na moim blogu”

Skomentuj

